torsdag 8 mars 2012

Ser man på,


jag fick två Husis i morse. Tänk om jag haft ett frukostsällskap att bjuda på lyxen med egen morgontidning, i stället för en halva (jag brukar erbjuda frukostgäster en halva av min morgontidning, klippet sker vid opinionssidorna om ni undrar). 

Nu väntar jag på att morgondagens frukostsällskap ska dyka upp, och hoppas att Husis håller sig till sin nya linje med morgontidning också åt gäster. Fast i och för sig tror jag att morgondagens frukostsällskap föredrar Giant Bomb Podcast framför Husis, så ni behöver nog inte besvära er med den saken, bästa Husisredaktion (eller tidningsutdelartjej).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Till mitt försvar brukar jag ju inte i allmänhet höra på Bombcasten då mitt syfte är att vara någon typ av "sällskap" överhuvudtaget. Å andra sidan gäller väl detsamma för tidningsläsning. Din förståelse uppskattas dock.

liteskrik sa...

Försvar behövs inte, puss.