måndag 2 juni 2008

Jag kan!

Hej, vet ni va?
Jag kan köra paketbil!
O ja. Det hände sig igår, när jag och S-T flyttade   in i vårt nya gemensamma hem. Grejer skulle flyttas så bil hyrdes. Härligt att veta att jag kan något som jag inte trodde att jag kunde.

Så, nu är vi förflyttade. I morse när jag vaknade hade jag en helt härlig feeling, det kändes som att vakna till en dröm. Plötsligt var jag och mina grejer inte där vi varit det senaste halvåret.

Nu har jag gjort i ordning ett mysigt hörn. Fastän hela lägenheten är kaos och grannen skrämmande så har vi ett hörn som heter harmoni.
Jag hoppas vårt hem ska bli en plats för öppenhet, glädje och respekt, dit folk vill komma för att det är så bra feeling där.

Nu ska jag göra mina sista studierelaterade grejer för i vår, och sen kan jag ta SOMMAR. Å…ker hem dit upp i morgon, och börjar jobba typ på onsdag. HUi. Nu är jag sommarteolog, vem kunde ha anat det för ett år sen?

Ingen. Allra minst jag.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Tack för de ljuva orden. Välkommen att insupa feeling på inflyttningsfesten i höst!

Julia sa...

Grattis till lägenheten. Ska bli roligt att se den . Och: jag tror helt klart att folk kommer att vilja hänga hos er för att där är så bra feeling :)