lördag 20 november 2010

önskningar

Minns ni tiden när man allra allra mest av allt var intresserad av dinosaurier, rymden och planeter? Eller lego?

Då hade man nog inte en tanke på att man kanske borde önska sig en evangeliebok, bara för att man inte vet hur man nånsin ska ha råd att skaffa en med egna medel.

Jag läser alltså min systersons önskelista till tomten.



PS. Har världens bästa lördag på gång! Har tvättat tusen ton kläder, läst nästan tillräckligt med kandilitteratur för dagen OCH möblerat om. Snart ska jag dessutom köra ett yoga-pass. Hoppas er lördag också är bäst! DS

4 kommentarer:

Emma sa...

Önska kyrkohandboken istället! Så har du allt i ett!

R sa...

<3

elisheva sa...

åh, DETDÄR borde ju fontana medias webshop skriva ut. Detta måste ju vara ännu en grej som jag missat för att jag inte gått söndagsskolan.

elisheva sa...

right back at ya! Ja yritä sit päästä sinne intiaan niin että mä voin tulla kylään!