tisdag 3 mars 2009

keivs betär poitjin

Oååååh.

Peppaaa berättar åt mig att Nick Cave and the Bad Seeds ska
till Provinssi Rock
i sommar.
Och jag känner så här:
Jag borde
printa ut mitt KKK-arbete
på ett megastort plakat
kanske översatt till engelska
och hyra 16 långa människor
som skulle hålla i plakatet
mitt i publikhavet
Så skulle jag stiga fram
och säga:
Hello mr Cave,
I analysed your record "no more shall we part"
and came to the conclusion that
you and I
mister Cave
share the exact same views
about where
when
what and
who
God truly is


Jag är så till mig att jag ritade en ram åt killen:

2 kommentarer:

Anonymous sa...

monkey arms. bra. jag ska lägga ut en annons. Dear.

Laura sa...

Jag tycker abosolut att du skall fullföja din plan, jag kan vara en av dom 16 perosnerna som håller i plakatet, jag har ju trots allt väldigt långa armar.