söndag 10 oktober 2010

Josè

Nu som då händer det att jag hittar tillbaka till Josè.
Då klickar jag mig hit.
Och låter Josè leverera.
Så får han hålla på i flera dagar i sträck, tills jag slutligen kommer på
att jag måste skydda honom, att jag inte får spela sönder honom.
Så glömmer jag honom igen.
För att skydda det oerhört vackra som hörs i min dator just nu.



PS. Tack för alla härliga svar på min bok-utlottnings-gallup! Jag ska lotta ut boken snart, men hinner inte göra det förrän den där paneldebatten och några deadlines blivit bortschaktade. Så du hinner ännu va me i utlottningen! DS.

2 kommentarer:

henni sa...

han e min favoritfavoritfavorit! o ja måste säga de tre gånger just to emphasize!

elisheva sa...

haha, ljuvliga du! Tänk om slutet av november är tiden då vi ska ha tid att träffas? :)