lördag 28 februari 2009

Heräte, heräte

Jag svischade iväg till stadin (jag låtsas vara en sån som inte behöver säga Helsingfors för att göra sig förstådd) i torsdags. Så där bara. För att gå på bloc party. Bra upplevelse. Mera impulser till mitt liv nu! Å„ven om det innebär att jag stresspackar på värsta sätt och våldsgästar trötta syskon.

I samma veva blev min ekonomiska situation återupprättad. Genom att spendera, så vinner du. Å„lä ruoki lamaa kunde ha mig som hemlig reklammakare, fastän detta är allt annat än mitt syfte.

Jag har lekt med lilla O i en snöhög som var grå och full av småstenar och fimpar. Det blev det vackraste snöslottet ever, med rutschkanor och balkonger. Annat var det på min tid... kunde jag säga om jag vore på det humöret.

Nu är jag i skolan, och låtsas studera, vilket är det sjukaste, eftersom jag på riktigt inte har tid för dessa låtsaslekar . Deadline är idag, och den här deadlinen innebär på riktigt död.

Att sånt.

Ikväll blir det Rederiet. Jes!

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Jag måste erkänna att jag lite saknar Snusk-Björn. Snusk-Henrik kan omöjligt vara lika snuskig och samtidigt roande. Detta baserar jag på att han saknar mustasch.

http://gullefjun.papper.fi sa...

Jes, Rederiet. Utan snusk-Björn men med snusk-Henrik i stället. Sjukt ;)