torsdag 16 oktober 2008

Minsann

En extreme shoe-shopping-session igår ledde till att mina fötter idag trängt in sig i skor som inte är gjorda för dem, som inte alls andas, och som inte alls är bra för regnigt klimat. Dyra var de också. Men snygga. Jätte.

Just för en stund sen printade jag ut mina litteraturlistor, något som jag borde ha gjort för flera veckor sen. Det blev 9 A4:or. Först nu inser jag hur sjukt mycket jag faktiskt borde läsa till mina tenter i litteraturvetenskap. Jag har minsann inte tid att läsa valfria böcker längre.

Och sen har jag skämt ut mig ordentligt, på exakt samma sätt idag och igår. Plus att jag gett intryck av mig själv av att vara en person som utbrister Skit! när någon är snäll och hjälper mig.

Jag har inte sett röken av Stora E idag, och det känns konstigt. Var är hennes rök?

Inga kommentarer: