tisdag 20 april 2010

Vår fina trea

Här lyssnar jag på iskelmä helt oskyldigt när jag kom på att jag nog borde visa hur vi bor här egentligen. Det är en fin trea i portsa som fortfarande är utan hyresgäst från och med maj. Så om du och en kompis söker bostad i åbo till ett hyfsat pris och med ljuvlig utsikt så e de bara att surfa in på ovv.com.


 


För att vi ska veta vad vi pratar om kommer här lite bilder från det som varit mitt och S-T:s hem i två fina år:


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



.


.


Sådär. Nu vet ni. Föresten så har jag jätteont i hela mig idag för jag har tagit bort ytterligare en visdomstand. Så det så. Bara för att dra ner på stämningen lite här i slutet.


.


Heips.

6 kommentarer:

hani sa...

ser jättemysigt ut! lite synd att ni ska flytta men vi får ju komma o hälsa på dig i din nya lya!här råder kaos. flytta är tungt och rörigt!lycka till med klänningen också!

elisheva sa...

Tack du. De e nog lite lessamt att flytta, men jag ser no ändå fram emot spännande tider i nya lyan. Där tänkte jag ha kaffekalas mest hela tiden :)

Lycka till med flytten till dig och till mig!

(Och klänningen blev rätt lyckad. Nu krävs bara en space-behå:))

Laura sa...

Lissu toi on mun mekko...iiks!

elisheva sa...

älä nyt huoli, mä oon vaan huoltanu sitä vähän. se helma oli ihan repaleinen, nyt mä oon siistiny sen. Ja vetoketju oli ihan sotkusesti käsinommeltu siihen, nyt se on siisti. Eli ei mitään "iiks!", vaan "jee!". Ja joo, löysin sen äidin kaapista kun olin kotona, en kysyny lupaa.

sofiaholmlund sa...

vad mysigt ni haft det!

elisheva sa...

absolut :)