lördag 21 februari 2015

Kom med!

Ni är fortfarande ganska många som tittar in på den här bloggen, typ 50 pers om dagen. KUL att ni är här, men ÄNNU ROLIGARE är det om ni kommer med till min nya blogg, så varmt välkomna till

sevendays.fi/liteskrik

Ses där!

PS. Att ni fortfarande hänger här kan ju förstås bero på min fantastiska blogglista, vars like jag inte ännu lyckat skapa på nya bloggen. Jag kommer ju också fortfarande hit för att få nys på vilka bloggar som har nya inlägg. Vi kan highfiva i smyg.

2 kommentarer:

Christa sa...

Kan du redirecta? Jag vet att jag lätt tappar bort bloggar jag läst då de byter adress, om det inte finns en automatisk redirect som slänger en till den nya sidan.

liteskrik sa...

Ääks, jag måste erkänna att jag inte vet hur en redirectar. Har inte sett någon sån inställning här på blogger, men det kanske funkar på nåt helt annat sätt?

Jag tycker också om att ha kvar den här gamla, t.ex. för länklistan. Men jättebra att du säger, ska tänka på det!