lördag 19 april 2008

Här är jag

Efter långa funderingar har jag nu valt papper till min nya lekplats. Den är vackrare än x3m, och mer tillgänglig. Från en pott till en annan.
Borde egentligen inte skriva så mycket mer nu, har en deadline att uppfylla. En förnyad deadline. Som var igår dessutom. Hujedamig.
Nåja, det viktigaste torde vara sagt. Jag är här nu, nu kan ni läsa om mitt liv, följa med i mina höjder och dalar. Se hur lätt jag blåser vind i seglen, men hur lätt seglen rasar ner över mig när vinden mojnar. Drama rakt från stormens öga. Enjoy.

En underbar låt:

httpv://www.youtube.com/watch?v=me8aQA0VlI8&NR=1

4 kommentarer:

Anonymous sa...

tackja jag tycker också de e roligt

karin.papper.fi sa...

roligt med nya bloggare

Anonymous sa...

ja man gör ju sitt bästa (sagt med en tantig nyans av "jag lever för andra")

Johanna sa...

Tack för att du meddelade oss (mig), dina trogna läsare (jag), vart du flyttat så vi (jag) inte behöver sakna dig så mycket :)